Results 1 to 3 of 3

Thread: Gestor d'arxius amb problemes per obrir arxius 7z amb contrasenya i els noms xifrats

  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    Països Catalans
    Beans
    202
    Distro
    Ubuntu

    Gestor d'arxius amb problemes per obrir arxius 7z amb contrasenya i els noms xifrats

    Bon dia a tothom,

    No fa gaire he instal·lat l'Ubuntu 23.10 i m'he trobat que quan intento obrir arxius comprimits en .7z que tenien protecció amb contrasenya i a la vegada el nom xifrat no els puc obrir o descomprimir amb el gestor d'arxius 43.0 de Gnome.
    Quan els obro, no apareix el nom, cosa normal, però tampoc apareix el camp per introduir la contrasenya, si l'intento descomprimir em crea la carpeta sense res a dins.

    He provat de descomprimir-lo des de la línia de comandes i ho he pogut fer sense problemes (7z e -pcontrasenya nomarxiu.7z ).
    També he provat de comprimir un arxiu amb contrasenya però sense xifrar el nom i tampoc he tingut problemes per descomprimir-lo.

    No sé si em podrieu orientar,gràcies.

    Salut!!
    Curial
    Usuari Ubuntu #19447
    12.04 LTS Precise Pangolin

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    L'Hospitalet de Llobregat
    Beans
    2,274
    Distro
    Ubuntu

    Re: Gestor d'arxius amb problemes per obrir arxius 7z amb contrasenya i els noms xifr

    Tens el paquet p7zip-full instal·lat?

    Code:
    sudo apt install p7zip-full
    Catalan Team: Tingueu presents les normes d'or : poseu un títol entenedor i apropiat ; digueu quina versió i variant d'Ubuntu feu servir i a quina màquina; i què heu provat abans de demanar ajut. Si s'ha resolt, marqueu [Solved].

  3. #3
    Join Date
    May 2007
    Location
    Països Catalans
    Beans
    202
    Distro
    Ubuntu

    Re: Gestor d'arxius amb problemes per obrir arxius 7z amb contrasenya i els noms xifr

    Gràcies wgarcia per la resposta.
    Els paquets p7zip els tenia tots instal·lats, tot i això els he eliminat i tornat a instal·lar, però no he aconseguit res amb els gestor d'arxius.
    Quan vaig tenir aquest problema al començament, vaig provar d'instal·lar altres aplicacions, una d'elles era Xarchiver però si no recordo malament
    també em tenia problemes, avui després de desinstal·lar i tornar a instal·lar els paquets p7zip almenys em funciona el Xarchiver.
    El que no entenc és per què al gestor d'arxius no ha passat el mateix.
    Curial
    Usuari Ubuntu #19447
    12.04 LTS Precise Pangolin

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •